Amzzie

Alla inlägg den 28 april 2011

(:

Av Amanda - 28 april 2011 19:07

Heyhey!

Srry för sent inkägg, men det blir så ibland. Rätt kul i skolan idag. Fast dock inte språkval.. -.- Sen  hade vi lektion o mat o massa o sen var det slöjd. Vi hade en gång en grej iskolan att man gifte sig med varandra. ^^ Så imorgon ska Tintin & Kajsa gifta sig med varandra (: Så ( Jag & Kajsa ) har syslöjd så vår syslöjdslärare gjorde typ slöjjor till både Tintin o Kajsa. Jag gjorde ringar. Benne hjälpte till med slöjjorna oxå. Jag & Kajsa gjorde en rosbukett av tyg o typ pinnar. Jag är typ präst så ska skriva lite ord som jag ska läsa imon :) Ska typ låna en poncho elr nåt tror jag :) Kajsa gick iaf med hem efter skolan :) Vi gjorde några "drinkar". Mums! Ser inte så goda ut på bilderna men det var dem.


Recept:


1 Apelsin

Ett par hallon

Yoghurt


Börja med att skala apelsinen. Lägg i den bit för bit och mixa med en stavmixer. När allt är mixat lägg i hallon. Mixa. Häll upp det i glas och sedan lägger man på yoghurt och små hallon som "prydnad" ser äckligt ut men var jhelt okey!

            


Sen drack vi upp dem. Efter det gick vi ut o fota o så. Ni får bilder sen. Sen kom jag in o Kajsa åkte. Jag käka middag o skullle börja ladda över bilderna till datan o bloggen. Snacka lite med Jennifer o sen gick vi oxå ut o tog kort, på grejjerna vi fick & på studsmattan, men dem får ni tyvärr inte se för jag orkar inte ladda upp dem.

ALLA BILDER JAG LADDAR UPP BEHÖVER MAN HA TILLSTÅND FÖR ATT KOPIERA OM MAN KÄNNER FÖR DE! (L)


Orkar inte berätta om idioter som lever. Ni vill väl inte höra om det, så himla taskig é han, så skitsamma. Här får ni bilderna ist.

Puss&Kram


                     

Gårdagens bilder (Yy'



  En softbild på Doris (Yy'


                                                                                                 Kolla Doris xD             Söta Kajsa! (L)                                

Lol! ;)




inte superfina bilder alltihopa, men hoppas you like it! (L)


Puss & Kram


// Amzzie (:

Av Amanda - 28 april 2011 15:27

Hejhej!

Är med Kajsa, Blir längre inlägg sen, för KAjsa é dum i hövvet just nuue, o retar mig ;// Om hur jag säger ;) <3 Byye

//Amzzie


No more new pics


         


//Amzzie


Av Amanda - 28 april 2011 07:30

Godmorgon, ska sticka till skolan snart, srry inga nya bilder, men så är det, inte hunnit ladda över o så, o inte så många nya heller men heydå!

Love yaah!

Verkligen tack för er som läser min blogg! <3 Puss&Kram



//Amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards