Amzzie

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Amanda - 20 april 2011 22:23

Heii!


Vart o bowlatuu dåå, utan staket, det va längesen men jag vt iaf vf jag har staket. Jag är verkligen svindålig på bowling.  Fick 2 spares lixom  ;// inte nöjd.mne dem andra i mitt lag va bra såvi kom delad 1:a plats av 8 lag  :)

Så det a awsome!

Okei, tänkt påen sa, I know a person so lixom, det känns som hon försöker vara ngn hon inte är. Jag nämner inga namn men vi har lixom a reason att vara olika. Fine, nu tnker la ni vf jag bryr ig men kan barainte släppa det.  Är man olikai skolan och om man har en blogg kanske men fördet behöer man la inte härma en person. Så tkr jag iaf.  Hoppas man inser att det bäsa är at bara vara sig, den man är.   Just the way you are.. <3 

Känslorna ute så nu kan vi väl ta det positiva. kanske skarida imon och sen storfixa,kul : )   Nu ska jag elite åseriges mästerkock för jag missa det,  :// så är det. 


Har den lilla daorn så kanite fixa nya pics .   


   


// Amzzie

Av Amanda - 20 april 2011 17:08

Heii!

Haft  såå megakul de senaste dagarna! Börjar från i Måndags.


Måndag;


Vaknade o käka frukost. Sen hoppa in i bilden åka hämta William. Sen var det dax för att hämta Kajsa. Vi åkte som sagt o bada på Stadsparksbadet i Borås! Så megakul asså! När vi kom dit gick jag o Kajsa in till cheyornas omklädningsrum såklart o bytte om o duscha. Sen hoppa vi i o bada å så. Se d va störtkul. Sen när vi simmade lite hörde vi dem som jobba där att det var en "rutschkanetävling" så vi sprang dit o anmälde oss. Fast bara Kajsa. Jag trodde dem sa RUSHbane,, att man skulle rusha o jag tkr inte jag är så bra på det så jag anmälde Kajsa, xD Sen fatta jag o anmälde mig oxå (:När det var dax så gick vi upp till rutchkanan o tävlade XD  Sen räknade dem ihop tiderna o mamma som tittade sa att jag hade snabbare tid än Kajsa. (;  Så top 1-5 fick en vattenflaska & en typ nyckelring spm man kan ha nyckklar elle nåt. O ddem som inte kom  på 1-5 fick tröstpris som den där nyckelgrejjen. Det var konstigt eftersom jag ahde snabbare tid än Kajsa så kom hon på 5:e plats o jag kom inte på ngn placering, :(  Men det var en till tävling som vi var med på samma dåå, så jag var extremt taggad som jag är för alla tävlingar. Adrenalinet om det heter såå :PP   Så den gången vann jag! Gymt nöjd att jag vann lixom. Jag hade den snabbaste tiden ofta. :)Kajsa kom på 5:e plats igen. Hon  blev "veteranen" ! ... ;) När jag o Kajsa åkte höll vi på att åka  över kanten för det gick så jä*la fort!  Sen skulle jag rida på em, Kajsa följde med. Det var markarbete så pyttehinder men kul va det! :) Fick Tonic! Så underbar häst (L)  Jaja, månfagen klar, puuh.  Tkr jag skrivit mkt! (L)    


Tisdag;


Va med AKjsa så man fick inte ringa innan halvtio hade vi bestämt ;) Vi gjorde nåt hela dagen sen sov jag över hos henne till idag.! Niiiiice. Hon kom hem till mig. V hoppa åkte nnlines sen ville vi baka. Så vi åkte ner o handlade de vi behövde. Vi baka kärleksmums med lite chokladgrejjs på som vi försökt göra i en strunt. Den hade varit i kylen för länge så allt pajja. :(   Vi hade det helt awsome! Orkar inte berätta så mkt mer. Kärleksmumsen va megagooa iaf!


Iiiiiiidauu!


Vakna hos Kajsa. Käka, titta på tv. Klädde på oss borsta tänderna. Gick ut o hoppa studsmatta. Vi gjorde inte nåt så länge. Sen åkte jag hem.  Käkade lunch när jag hem typ o hoppat lite studsmatta igen för saknat den under vintern, xD

Sen ikväll vi sju ska vi med F_98_99 o P_98 äta middag & sen bowla (: Kulkul! Det var väl allt för mig. Tack & heii.


+ kmr tyvärr inte några nya bilder  ;//



// Amzzie      

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards