Amzzie

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Amanda - 16 april 2011 15:11

Hahah hej!

Känner änna att bloggen kallar! (: Skrev ju ett inlägg före som inte var riktigt sant för vi hade teori ;) Träna på att rygga med söta Zaara. Lerk har fått en ny ponny som hette typ Lucie/Lucy tror jag (: Srry för jag "ljög"  xD :) När det var klart så åkte jag hem. Pappi körde mig idag så han skulle tippa. Det blev "Europatipset" & "lången" om nån bryr sig (: Typisk gubbgrej men älskar han ändåååe! (L) HAhaha (L) Sen när jag kom hem duscha jag. Som vanligt  Amanda [hjärta] duschen! ♥

Sen käka jag lunch och innan det klädde jag å mig såklaryt  xD  Har inte sminkat mig idah bara imorse så tvätta juue bort det när jag duscha så det blev inget smink idah. kl är ganska mkt och jag ska nog bah va hemma, men om jag ska ut elr inte hemma blir det nog som make-up. Känns änna brist på bloggande för ingen bryr sig om jag sminlkar mig elr not?? Elr? Skit sam. Efter lunchen gjorde vi ett försök med studsmattan, jag, pappi, Affe och William, tro det elr ej, vi lyckades. Studsmattan é på plats med nät o allt, ( proud )  Nu vet jag inte vah jag ska gö'. Mammi kmr snbart hem tror jag hon har varit på nån kurs typ hela dan. ♥ 

Jaja, det var allt, orkar inte ladda över bilderna just nu, -.- tyvärr ^^

Jaja, here you get some old pictures.


                        

Puss&Kram // Amzzie ♥


Amzzie vet en hemlighet men inte ni!    Srry...  ♥




Av Amanda - 16 april 2011 08:30

Heysan på er alla som läser så här tidigt  :)) Detta är inget "liveinlägg utan har skrivit ett i förväg  :)) Men idaa' ska jag rida. DEt blir Zappisen älskling !

 

Sen vet jag inte va ska göra  :) Iaf inte nu, bloggar la mer sen. Puss, puss

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards