Amzzie

Alla inlägg den 15 april 2011

(:

Av Amanda - 15 april 2011 19:09

Heyhey! (L)

Srry för jag inte blogga igår  :// men la ju in ett inlägg igår iaf (:    Igår va jag på Boliviabasar. Va där med Tim, Kajsa, Benne, Putte & jag. Sen såg vi Olivia, Matilda & Alicia oxå så dem haka på  (:  Hade tagit baajslång tid att bestämma hur  vi skulle gå o så men sen fick vi till det. Gjorde en pinsam grejj. Jag fick ett mess, så Kajsa skulle kolla på det dååe, precis när hon fällt upp luckan till mobilen så ringde det spom det var som hon svara. Hon fick typ panik och bara räckte mobilen till mig och just dååe, skrek jag ******* ***** **-internet. Rakt i örat på den som va i telefonen.

- Hej, elr vem e det och förlåt, sa jag generat  :$ Gaaaaash!

DEt var Tim  (: Han undra var vi skulle mötas (: Innan det hade jag, Kajsa &  Putte åkt hans Elmoppe, så himla cool (: Kajsa råka ramla  :ooo  Hahhahaha, när hon hade stannat den så råka hon gasa så den körde iväg,, xD


Så  idag så blev detr ju påsklov o vi bytte platser i skolan. Vi fick glass oxå (: Sen bytte jag o Tim skosnören han fick en grön av mig och jag en lila av honom (: Jag va med Kasja o vi en massa men orkar inte blogga mer nuue xD Nu ska jag mysa med familjen (: Finns på mobilen (L) (y'


HAdet! (L)


          Srry för gamla bildr, men hra fel dator , (a'

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards