Amzzie

Alla inlägg den 13 april 2011

(:

Av Amanda - 13 april 2011 17:26

Heyhey! (:

Gick inte att grejja filmen så ni får komma hit o kika på den istället (: Men här har jag laddat upp lite bilder (:

'


  Har man tråkigt så har man, XD   Typ gösta bilden jag btog m systemen (: (L)    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!    NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!   Innan slutspåelet. Ser inte så taggad ut  (:  + Borsta tänderna   XD   NågrA fina bilder jag tog, om man känner för att kopiera FÖRBJUDET!   

På min o mammas "grekiska kväll" (L)   ♥

  

På min o mammas "grekiska kväll" (L)   ♥

  

På min o mammas "grekiska kväll" (L)   ♥

  

På min o mammas "grekiska kväll" (L)   ♥

På min o mammas "grekiska kväll" (L)   ♥

        Dagens outfit (:

                  Det var dagens outfit (: ♥   En annan bild (:

Av Amanda - 13 april 2011 16:37

Yoo noobs  (:

Berättar lite som vanligt (: Okey imorse tog vi ut hästarna. Sen gick vi med Kajsa till skolan. Sen gick jag o Andrietta hem och va hos mig ett tag o bara snacka o mös. (: (L) Sen skulle hon på träning. (: Så så var hon tvungen o gå ):   Har käkat , tidigt! Mamma ska gö' nåt så hon lagade mat tidigt ida' (:  Händer typ inget mer tror inte det. Kanske kmr inlägg med some pics.  Skitsam nuue (:  Jag redigerade en film igår när jag hade lite trist. (;  Ganska söta hästar + katt!  Kanske  gör en till. Vi får la se ! (:  Tyvärr går den inte att ladda upp för det var "felaktigt format" men ska la försöka fixa o trixa. (L) Yaya, puss o hey! <3


// Amzzie (L)


Av Amanda - 13 april 2011 07:19

Gomorron! SKa till skolan snart. Gårtidig för ska följa med Andrietta o ta ut hästarna  (:   Tur att jag hinner ett inlägg. Jag vet inte vad jag ska göra i em kansk med nån kompis. (: vi får la se, elr kaske inte  (: Men jag har en minsta bärbara så har ha svårt o skriva bah så ni vet  (:   Snart sticker jag till stallet för klockan tickar (; Men ni får la hadet såbra. Förrsten så komdet igen fråga igår. Ioförsig inte ovntat alls för det kmr inte så mk kommentarer bara från min sötaste  http://elegull.bloggplatsen.se/ . Men det var inga frågor så ha inget o svara på  ):  Yaah yaa  heydåå!

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards