Amzzie

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Amanda - 12 april 2011 19:11

Heyhey! Har en grej så man kan skriva i gästbok o översätta till typ vilket såråk som helst :))  Va väl inge mer tror jag :))

Av Amanda - 12 april 2011 18:41

Heyhey! 

 Ni har denna kvällen på er o fråga vad ni vill så ska jag försöka svara

så bra jag kan :)) Om det inte kommit nån fråga har jag det väl nån annan gång. Men jag får hoppas på det bästa ;)) Okey :)) FRåga på bara! (L)  KMr bli kul. Förresten är jag inte på träningen för va deppig, trött o ville se klart på filmen och helt inte orkade med två timmar.. ;(   Okey, fråga på bara  :)



           Ser ut som en barnunge :SS  

Av Amanda - 12 april 2011 16:00

Heysan :)

Jag blogga inte igår.. Igår var yag i skolan sen gick jag hem till Kajsa  :DD Vi kika i skolkatalogen o massa nnat. Affe hade glömt sina nycklar så han kom och fick låna mina. Sen cykla jag hem. Jag var riktigt trött o va inte så pigg på att blogga. Jag hjälpte till med maten sen gick jag o familjen en promenad i det fina vädret. Jag åkte inlines :) Älskar verkligen det :))) Berättar lite om idag. Riktigt chill. Vi ändrade mkt i schemat. Nu är jag hemma o har käkat. Nu ser jag på film :) Sen blir det träning jag orkar inte skriva mer jag vill se på filmen. Byebye ! :)) (L)


//  AMZZIE

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards