Amzzie

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Amanda - 9 april 2011 16:17

Här kmr ett par bilder   :)


                      Andrietta dansar  :)         Typ dagens outfit  :)    

Av Amanda - 9 april 2011 15:26

Tjenare! Jag blogga llite igår så kan berätta mer idah för det är verkligen EN DEL som häbnt sen sist.  ;OOOo Kan blogga lite om igår :)


Hallu ;

Okey igår så åt vi middah, tacos, äntligen! Sen lite tv :) Sen kom Andriettas familj + Jimmy o Namme. Dem hade  Zelda med sig, jga tror Zelda o Doris börjar bli lite bättre vänner :D Vi gick ut en sväng med Zelda och busa. Sen kom vi hem till oss igen och titta på "Så ska de' låta! Andrietta gjorde mkt fina danser! Kommer bild när jag orkar ladda över. Sen  gick vi hem till hnne, vi skulle kö' 15 gäller :) Jag o Andrietta behövde gå på toa så jag gick på deras lilla. Jävligt bays som det är glider mobilen ur fickan ;///// RAKT i toaletten ;Ooooo Fick panik och försökte fiska upp den, man tänker inte på hur äckligt det är då. Men jag hade inte hunit pissa än så det var abar vatten. Nu funkar den men högtalarna é  rätt dåliga. :( Så jä'la pissarg på mig själv. Vi gick hem typ tre ggr till mig, första för att berätta vad som hänt, andra kolla om den gick o ldda. Vi glömde det så vi fick gå tillbaks en tredje gång. Men den funkar typ. Sen körde vi 15 gäller o lite mörkgömme. Vi hade grymt bayskul! Typ min udda fredah'..


Sååh det var det. Idah så vakna' jag 06.45  :(( Segt... Men gick upp på tooa o sen läste jag. Typ vid' halv 8 tog ag en bärbar o satte mig o kollade på ponnyakuten. Gick upp vid åtta o åt frukost. Sa heydå till Affe o Pappa som är på en innebandycup just nuue! :) Lycka till häslar vi dem! (L)  Gick fixa mig med ridkläder o lite makeup.. :)Sen gick ja' ut o dååh kom Mats o Kajsa :) Så åkte vi till stallet. Jag hade Zappa igen dååh'' ! :)  Det var en Louise heter hon som typ hade Pegass o han blev rädd för nåt så hon trängde in mig i hörnet så Pegass försökte sparka. Men det gick bra m mig. Sen ville inte hon galoppera m han elr trava. Sen tränna vi påå ''öppningar''  så så é det. När vi var klara o jag kom hem byta om snabbt för iväg till avslutningen i innebandyn :) Så varit på den nu . Jag hade med mig min systemkamera. Så vae det en typ gubbe spom kom fram till mamma ( hon fick ta korten näh jag va på plan)  så fråga han; "Kan du skicka korten du tar till den här mejladressen, du har en riktigt fin kmarea där"  så lämna han ett visitkort till mammi (L) Så det ska göras :) Så de kmr säkert ut på Ale Innebandys hemsida! Nice or not!? Skitnöyd faktiskt. Ikväll ska jag o mammi ha vår grekiska kväll med massa gosaker o titta på film! Riktitg mysigt!  Ni får ett inlägg med en bildbomb ist för nuu. Har inte laddat upp alla bilder än  :)




Ha det bäst!


// Amzzie! (L)




      


Puss&kram! (L)



Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards