Amzzie

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Amanda - 8 april 2011 13:29

Heyhey!

Hann tyvärr inte blogga igåh!  ;(( Men så é det ibland :) Tar o gör det idah ist. :)

Kan börja med igår :)


Yaaa, igår ( tors ) vah yag med Emmie :) Vi hade skoy :) Vi typ satt här lite o en massa olika :) Vi skulle laga mat men vi typ inte hitta nåt så vi slängde ihop nåt snabbt :DD Yag var nte med på tränngen igår hade yätteont i mitt smalben; Det gick till såhär, xd  Jag o KAjsa Skulle gå bort till klätterträdet. Det var halt o när jag skulle dra mig upp slant foten o jag fick hela min "kroppsvikt" på en smal gren, det gjorde asont! DEt blev typ blått med en gång  :ss  Så yag satt m Vendela o tog lite kort o kolla hennes Phone  :)  DEt var nayys! :)


Yoo :)

Ida då fredag :DD Grymt! :)Veckan har gått rätt snabbt :)  Är inte m nån idah. Så det dunkar musik från högtalarna :) Idah ska vi äta tacos :) Nayys älskar det! :) OFC! (L) Vet ey vad vi ska gö'  sen . imon blir det att rida, Zappa tror jag :) Sen dra till avslutningen i innebandy, hinner dock inte vah me men kmr o tittar  :DD Sen ä jag & Mamma själva, vi ska ha vår grekiska kväll :) Älskar grekisk mat! Sen sönda'  är det slutspel i innebandyn :)  Så 8 ska vi vah i typ Lundbystarnd o bygga sarg!  ;)  Sååh det kmr bli grymt kul :)  Vi heter Ale ibf så kom p heja på oss,, xd


Jag tänkte jag ska lägga ut bilder, men här får ni ett par som redan finns på datan  :)


   Sitter ner i korttrav  :)   Söta Zappisen (L)



Kommer komma bilder sen,  PUSS! (L*
)




Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards