Amzzie

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Amanda - 3 april 2011 09:28

Nu har jag bytt dator :)

Kan la skriva om igår :D


Jag vakan (wow ) . Gjorde iordning mig och stack t stallet. HAde söta lilla Zappa ;)  http://www6.idrottonline.se/LillaEdetsRK-Ridsport/Ridskolan/Lektionshastar/  Där kan ni läsa mer om Zappa, bläddra bara ner ;) Åkte hem efter en ganska lyckad lektion. Vi träna mkt i galopp :) Jag kom hem,  duscha o gjorde iorndnign mig igen, åt lunch. Sen skulle vi fixa tills våra gäster kom :) Sen när dem kom, vi hade megaroligt :)  Dem åkte la runt 23-tiden kan jag tänka mig.   Tänkte lägga ut lite bilder, men har tyvärr inte laddat över dem till datan så det får jag väl göra sen. Ni får kanske en gammal bild. Villl inte lägga ut samma bilder för mktt. Blir tjötigt och kmr inte ha ngra läsare kvar dååe :(  Jaja, idah har vi typ ingenting ;ooo Döötrist..  Jag vill ju ha nåt o göra. Kanske kmr fler blogginlägg under dan, ni får hoppas på det bästa :)


Puss & Kram (L)


   


Här é lite bloggar jag tkr ni ska kika in på, o lämna en liten kommentar.


http://nellieberntsson.blogg.se/index.html - Nellie Berntssons blogg :)


http://elegull.bloggplatsen.se/ - Elin Rydells blogg :)


http://emmieortendahl.blogg.se/ - Emma-Nellie Örtendahls blogg :)





Av Amanda - 3 april 2011 08:43

Tjenare, xd .. Kan intebogga just nuue för har den lilla darorn . Kmr inlägg latr


love yaa!

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards