Amzzie

Alla inlägg under mars 2011

<3

Av Amanda - 26 mars 2011 20:13

HAlloj!

Har inga bilder på denna datorn så säger bara HEJ! ;)

Bloggar antagligen mer imon! ;)

Av Amanda - 26 mars 2011 16:54

Hejhejhej! <3


Jag ska göra ett snabbt inlägg för ska snart iväg igen  ;))


Jag var o red idag, hoppning, det gick super och desto mer i hoppa öka Billy mer o mer (L)   Min kille (y'

   Sen var det innebandymatch så snabbt till Kållered (stav) och vi spela grymt o vann md 4-3. Det var sisa matchen för säsongen ;// Men den vann vi iaf ;)) Nu har jag duschat och sitter på "tork" och ska snart byta om. Efter det ska vi dra ner till kafeterian till Nödinge .


Jag vill verklgn tacka var att DU      Erik Karlsson Ambring Larsson ;) för att du finns! Jag saknar dig otroligt mkt men du betyder Guld för mig!   


Det var allt från mig åslänge, kmr lite bilder o sånt sen ;)


Puss&Kram!



P.s Har en liten dator med ett pyttetangentbord  så blir lite svårt att skriva     

Av Amanda - 26 mars 2011 08:49

Halluu! (L)


Tänkte berätta lite om dagen, det kmr säkert komma bilder! :)


Idag åker jag o rider BillyBusen, det är hoppning, och vill hoppa högre idag! (L)    Så edt får jag säkert, sen skyndar jag mig  gärnet och spelar innebandymatch  Sen ska mamma stå i kafeterian men jag orkar inte och hinner inte så det blir inte det ;) Bloggar mer sen för typ nuue Ska jag åka ;) Här får ni en bild på Billy;  


 


lLite trött, det brukar han inte vara,



PussPuss (L)

Av Amanda - 25 mars 2011 19:41

Hejhej alla fina! (L)


Tack så jättemkt för ni kikar på bloggen, ;) Idah har det inte vart så mkt bilder o sådant men kanske blir det lite sånt imon. Ska rida o match o kanske cafeterian imon, ;) Kmr fortsätta blogga när ngra läser ;)


Pussar & Kramar från mig // LOVE (L)

Av Amanda - 25 mars 2011 14:42

Srry bilderna kom upp o ner ;)

Av Amanda - 25 mars 2011 14:40

 Här km rbuilder på Alicias ;)


          

Av Amanda - 25 mars 2011 14:17

 
 


Hahahahahaha, Elin :) http://elegull.bloggplatsen.se/

Av Amanda - 25 mars 2011 13:25

Hallooo alla läsare :)


Idag är man med Alicia och vi gjorde en blogg t hennne,  http://aalicia-.bloggplatsen.se/ ,, kika ?  Ja, gör det! ;) två andra bloggar jag oxå vill tipsa om är;


http://emmieortendahl.blogg.se/?tmp=16200159  = Emma-nellie Örtendahl


http://elegull.bloggplatsen.se/ = Elin Rydell


http://nellieberntsson.blogg.se/index.html  = Nellie Berntsson


Idah var jag i skolan somm vanligt, en kort dag :D

Sen åt vi och sen gick jag o Alicia hem :) Det har vart mysigt väder idag ;)

Vet inte riktigt vad jag ska  skriva men det kommer komma bilder o sånt skiit :DD Kmr försöka göra ett par inlägg, så läs på bara :)

Förresten vill inte cheyorna att jag skulle spela upp fettofilmen så gör inte det ;//


Puss på er alla! (L)

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards