Amzzie

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 17 oktober 2010 18:37

Hejj babes! :D

Ska berätta lite va jag gjorde igår...

Jag red den älskade Nirwana,   ledde kanttegruppen sen efter.    Rätt tråkigt denna gången,. Men jaja... Jag kom hem, åt lunch och duscha. Sen åkte vi in till stan för att köpa skor. Köpte några skor jag verkligen äääälskar! Dem är typ svarta i mocka och går typ upp till knäna :) Himla snygga tkr jag :) Sen köpte Affe en klocka och sen åkte vi till Nödinge Sporthall för han skulle spela innebandy :)

Det blev 2-1 till de andra :(  Hag hade iaf kul för jag satt i sekretariatet och tryckte på knappar :) Himla kul va det! Sen åkte vi hem åt hemalagad pizza, underbart gott! Det var dagen igår... :)


Riktigt gött idahh, Först gick jag bingopromenaden, vann inget denna gången :(..

När jag kom hem åt jag lunch :) Sen har jag bara typstädat unan i hallen, dammsugit och typ städat lite. Bytt lakan oxå :) Sen fick man typ skitont i magen så gick och la mig och titta på nått program. Sen piggna man till och gjorde klart matteläxan :/ Menmen nu e den gjord sen åt man middag och sen var väldigt god... Allt för idag!


Byee Babes!!  // Amzzie   



P.S Fick inte in mer smailis så det blev bara dessa och rösta om jag ska fortsätta med bloggen och kommetera  !! <333

Av Amanda - 15 oktober 2010 18:10

Sluuuta tidigt! Men långa lektioner... ^.^

Sen blev det med Kajsa      Vi hade asskojj, hinner inte blogga mer   

Sorry... Hoppas ni kommenterar!!!   



Puzz & Kram från Amzzie

Av Amanda - 14 oktober 2010 17:40

Ba snabbt blogginlägg... Mamms fyller år idahh... :) Men kan inte blogga nu, så kmr säkert sen! :)

Av Amanda - 13 oktober 2010 15:10

Skoolan idahh, gick tröökt, va inte med på idrotten, har ont i mitt knä...    

Idaah sen blire att rida Atigas!! <3 Så söt e du venne meer va jag ska skriva... :(

Kanske blir mer efter...




Puss & Kram från Amzzie   

Av Amanda - 12 oktober 2010 16:33

Blir inget låt idahh    

Av Amanda - 12 oktober 2010 16:24



Idahh var deyt typ tröök.Vi sluta inte förrän 15.00 Menn det har varit rätt skoj ändå. Vi hade rörelse, Jag , MAtilda, ALicia, Olivia  och ANdriEtta  spionerade på Fille och Saman och dem märkte oss inte, men kul var det!     Sen har det la inte hänt så mkt, såg på världens dåligaste film, typ bara. Gick hemm med Andrietta men skulle inte va med henne.    Mamma vill att jag ska ta det lungt efter det spom hände igår... Egentligen har jag innebandyträning, men ska inte va med på den, tar nog lite kort ist.     '' ,  Sen blir det la att kolla när Felix, Benne, Putte, Fille, Saman och Josef spelar... Josef va sjuk idahh, så han kanske nt kmr... Himla tyst utan han...     Nu ska man la lägga i veckans låt, ska nog göra om till dagens låt      KUl att många har kommenterat   



Ha det jävligt gött nu så sees wvii   



Puss & Kram från eran Amzzie   

Av Amanda - 11 oktober 2010 17:37

Idahh har man varit i skolan, vi hade idrott och jag typ svimma efteråt. Jag såg alla som seriegubbar och sen blev det bara helt svart och jag hade ingen balans. Jag gick in i typ väggarna.    XD Men nu känns det bättre. Fick gå till skolsköterskan och vi tog blodtryck, fick nån grej och fick ligga på båren med nån grej under benen. Skönt var det för jag fick massage av Kajsa.    Sen har det inte hänt så mkt annat i skolan förutom mkt uppmärksamhet    Sen blev det att vara med Kajsa    Vi gjorde intre så mkt, jag lärde henne spanska och hon lärde mig tyska.   Hon skulle hem rätt tidigt för hon hade simträning  

Ska snart äta lax o potatis   



Många pussar & Kramar från eran Amzzie <33   

Av Amanda - 11 oktober 2010 07:37

Snart e det dax att gå till skolan. Sitter och tittar på tv och katten bredvid mig.     Tröök i skolan kan jag tänka mig vi slutar inte förrän 14.30 :O

Ha det underbart!



Pössar & kramar från eran Amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards