Amzzie

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Amanda - 28 oktober 2010 19:15

Sunday...! :D


Jag var på klunntävling :D Jag kom dit på morronen och gick banan och försökte få in den i hövvve... Gick la rätt bra med det och gick den en gång till med mamma precis så jag skulle hoppa. Jag gick ner till stallet och Nirwana  hade sitt fina täcke på sig! Hon var reedan borstad,kratsad och klaar så skulle bara sadla henne och tränsa. När jag och Kajsa vart klarta gick vi ut och värmde upp. Hon var mjuk och fin att böja. Vi gick till framhoppningen och hoppa och tog lite cavalletis m.m Hon kändes himla pigg o go. Sen var det dags för Viktor och KAjsa och gå upp till manegen och hoppa. Banan gick väldigt fint men på tredje hindret stanna han och Kajsa vände runt han snabbt och tog det igen så det räknades inte som en vägran... :D Resten gick bra men på sista hindret kom han lite konstigt så Kajsa ramla av och fick lite ont, men jag tror det är bra nu och då ;)  Sen var det min tur och hon som skulle stå där och hjälpa tiill bara snacka i telefon... Nirwana var jättestissig men jag kom in... Jag hoppade fint men på tredje hindret vägrade hon och hon är för stor så kag fick ta en stor volt. Resten gick fint och hon tog fina språng! En glad Amanda som skrittade av henne. Sen kom hon som skulle ha Nirwana eter och börja med henne ;) Sen var det dags att åka och bowla med morfar,mormor, Marre, Ola och familjen. Det vra kul, jag börade utan staket men det gick inte... Så jag fick gå tillbaka  och be om att jag skulle få staket XD

Men jag kom tvåa trots allt.... Det var typ min söndag...


Måndag: <33


Jag var  i skolan.. Sen kpom farmor och hämta mig så skulle vi åka till Alingsås :D

Vi hade jätteskojj!! Vi köpte mkt grejjer! Sen kom pappa och Leif så skulle vi kolla på lights in Alingsås. Det var rätt tråkigt :(


Tisdag:


Skolan och sen var det innebandyträning. Va rättt kul men hände inte så mkt! :(


Onsdag: Affe var sjuk och mamma var på kurs så kunde inte åka till Atigasbabeen :(


Torsdag  idahh)


Jag va i skolan. Vi va på lödösemuseum och det var rätt långtråkigt. Kom hem till Kajsa och var svinblöt men vi hade asskoj ändå, har skrivit så mkt nu så orkar uinte skriva mer... Kommer nog mer imon!!!!!! <3333




Kom ihåg att rösta och kommentera, WITH LOVE!


Pöss o Kröm från eran Amzzie   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards