Amzzie

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Amanda - 21 oktober 2010 15:50

  Svårt att komma upp på en stoooor häst XD               Ojojoj, jag tkr inte ni ska titta på min skänkel :O  

Av Amanda - 21 oktober 2010 15:10

Hallooo! <33   


Tisadgs  XD


Skolan gick rätt segt, men kul va det ändå :O Sen på kvällen hade vi fyspass med p-98 :D 2½ timma... Men kul va det. Vi spela match och det blev oavgjort :)

6-6...  Hade många övningar... 5 eller 6 brännmärken från golvet denna träning... Men jaja lite får man tåla. Sen kom man hem, åt duscha...


Onsdags XD


Skolan va kul, igen... Gick rätt fort. Kajsa gick med hem!! Hon skulle inte rida Skimmra så hon följde med till Atigas! <33 Gjorde lite saker, åt och sen bytte jag om till ridkläder. Åkte hem till henne, så hon kunde byta om sen åkte vi Atigas :D

Vi kom dit och tog in honom. Vi gjorde i ordning honom. Han hade ått en ny sadel. Den va asbra och mjuk :O XD :D Vi gick till paddocken när allt va klart. Det hade blivit mörkt så vi fick låna en ficklampa. Atigas var lite tramsig. Kajsa höll en liten lektion och det gick jättebra. Kom tillbax och tog av honom och så. Åkte hem nöjd!! :D


Torsdag:


Skolan gick rätt fort. Idag ska jag ha innebandyträning, får se om jag kan komma, har så himla ont i mina ben. Kan inte springa typ :O Men jag sitter la och funderar rätt mkt... Jag lyssnar på musik oxå ... Har ett litet jävla stort problem! Men jag vet nog hur jag ska göra...  :D <33 Jajaj puss och förlåt för att inte bloggat på ett tag ;D



Miljoner pussar & Kramar // Amzzie   


P.S  Rösta och kommentera

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards