Amzzie

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Amanda - 18 oktober 2010 19:18

_HEjj BaBees!   


Idahh var jag i stan med sötaste Alicia!  Vi hade så jävlans kul!! Vi skyndade oss hem till mig typ fortare än fortast, vi gav Doris babeen mat, gick in och kolla när bussen gick tog en macka på vägen och sprag ner till bussen! Sen så fick vi såklart vänta på bussen som va försenad! :O Vi åkte in, satt längs bak, vi va typ askalla och där bak kom det ut en massa värme så vi hade det varmt och skönt. Sparng sen in till Femman för att det var så kallt. Vi gick och kolla skor till mig som vi var där för. Hittade några och vi gick till typ glitter. Jag köpte ett par blommor typ''. Skitstora och snygga :). Gick tillbaka till skoaffären för och kolla på ett par andra, så hittade jag ett par. Vi kollade på en rea och jag hittade ett par där. Vi skulle köpa när mamma kom så vi gömde undan skon bakom väldigt många, men såklart välte jag skorna som stog på rad, som dominobrickor :O :D

Men kul hade vi... Vi gick typ till en affär som hhade jättesnygga kläder så prova lite där. Det va kul som F*N!!!  Hände rätt mkt mer men orkar inte berätta :O


Puss så jävla mkt till er babees!! // AMzzie <33   



P.S Kommetera,rösta och fråga!

Hände en sak i skolan, underbarä!!

Jävla mkt pussar till er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards