Amzzie

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Amanda - 10 oktober 2010 18:03

HEj! :D  


Inget och skriva men kan la skriva va som kmr hända i veckan   


Måndag: Typ med Kajsa elr nån annan   

Tisdag: Innebandyträning   

Onsdag: Kanske kompis, sen rida den underbara Atigas   

Torsdag: Mamma fyller år och kanske innebandyträning   

Fredag: Venne inget spec tror jag-

Lördag: Rida elr match venne-

Söndag: Vet itte


Jag tror det kmr bli minst ett inlägg varje dag   

Nu blir det la att titta på nått, jag venne men ha det bra <3


Pössar & Krömar från eran Amzzie     

Av Amanda - 10 oktober 2010 13:10

    



Jag ska köpa systemkamera! Jag tog med webben, inte bra

Digitalkameran inte bra.

Mobilen inte bra


Så jag ska köpa systemkamera   


Bara lite bilder för skojjs skull :)

Av Amanda - 10 oktober 2010 13:07

Dagens outfit


Kofta från vet jag itte

Linne från Brasilien

Jeggings från vet itte

Strumpor   

Av Amanda - 10 oktober 2010 12:12

HEjj ! <3


Idahh vakna man sent typ vid 10      Typ brukar inte sova såå länge men det kunde jag göra idahh    Men idahh har man typ gått bingopromenad vann inget på den mwen sen köpte jag lotter och vann en stoor kexchoklad    Ska typ inte göra nått mer idahh ska typ bara softa och ta typ egopic. Lägger upp dem sen        Har typ en digitalkamera så venne om det blir så bra kort, men det blir pic iaf     Imoon blir det la nog och gö nått med Kajsa    Så jag venne var jag ska skriva mer, men ngn som vet nått bra man kan kolla på ikväll, skriv gärna det   



Pössar & Kramar från eran Amzzie   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards